Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Totalita LARPu
Kloudová, Erika ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Ve své práci jsem se soustředila na možnost rozvinutí LARPu z hlediska participace a performance. Dále se zaměřuji na návaznosti jednotlivých her (segmentů) a možnosti propojení různorodých, již existujících, žánrů LARPu. V této sérii her je nejvýraznější z žánrů právě politický LARP, jehož politický náboj se prolínal ostatními žánry LARPu v rámci mé práce.
Gamifikace a její využití při designu služeb
Laky, Jan ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Fuksa, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá termínem gamifikace, jeho původem, dez/interpretací a možnou budoucností. Gamifikace vychází ze hry a jejího historického vývoje, který je v práci popsán od antických dob až po éru počítačů. Tím se dostáváme ke vztahu gamifikace a digitálních technologií, které dokážou rozvinout její opravdový potenciál. V praktické části vycházím z identifikovaných gamifikačních principů a na jejich základě vytvářím model vlastní gamifikované služby. Samotnému tvůrčímu procesu předchází analytická část, kde snažím identifikovat mezeru na trhu a tu svým řešením vyplnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.